Reklamáció

Reklamacio_es_visszakuldes_banner

Hibát talált a terméken, vagy nem sikerült eltalálni a megfelelő választást? Ne aggódjon, a termék visszaküldésében és a reklamáció kezelésében egyszerűen segítünk.

Hogyan lehet reklamálni vagy visszaküldeni a terméket?>

Válassza ki az oldalon alul található lehetőségek közül azt, amelyik a legjobban illik az Ön esetéhez. A választás után megnyílik egy űrlap, amelyet ki kell tölteni és elküldeni. Amint elküldi a kérelmet, és mi regisztráljuk, azonnal elkezdünk vele foglalkozni. Leggyakrabban első lépésként felvesszük Önnel a kapcsolatot, és további információkat kérünk. :-)

Mi szükséges hozzá?>

Ideális esetben legyen kéznél a rendelési száma vagy az e-mail címe, amellyel a vásárlást lebonyolította. Időt takaríthat meg Önnek és nekünk is, ha előkészíti a reklamálni kívánt hibás termék fotóit. Esetleg készítsen képeket az eredeti csomagolásban visszaküldeni kívánt termékről, ha az nem felelt meg Önnek.

Visszaküldeni a terméket 30 napon belül? Klasszikus. Mi viszont adunk Önnek egész egy évet! Tudjuk, hogy előfordulhat, hogy a megvásárolt termék mégsem nyeri el a tetszését. Ezért nálunk lehetősége van a terméket akár 365 napon belül visszaküldeni, attól a naptól számítva, amikor átvette.

A feltétel csupán annyi, hogy a termék legyen használatlan, sértetlen, teljes, minden tartozékával együtt, az eredeti csomagolásban. Kivételt csak az egyedi gyártású vagy személyre szabott termékek jelentenek – ezeket sajnos nem tudjuk visszavenni. És ami a legjobb: mi magunk megyünk el a csomagért, teljesen díjmentesen, hogy Önnek minél kevesebb gondja legyen.

Már kibontotta és kipróbálta a terméket? Semmi gond, ilyen esetben is visszaküldheti – 14 nap helyett 30 nap áll rendelkezésére.

Tanácstalan? Ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot, végigvezetjük Önt a teljes folyamaton.