Reklamáció

Reklamacio_es_visszakuldes_banner

Hibát talált a terméken, vagy nem sikerült eltalálni a megfelelő választást? Ne aggódjon, a termék visszaküldésében és a reklamáció kezelésében egyszerűen segítünk.

Hogyan lehet reklamálni vagy visszaküldeni a terméket?>

Válassza ki az oldalon alul található lehetőségek közül azt, amelyik a legjobban illik az Ön esetéhez. A választás után megnyílik egy űrlap, amelyet ki kell tölteni és elküldeni. Amint elküldi a kérelmet, és mi regisztráljuk, azonnal elkezdünk vele foglalkozni. Leggyakrabban első lépésként felvesszük Önnel a kapcsolatot, és további információkat kérünk. :-)

Mi szükséges hozzá?>

Ideális esetben legyen kéznél a rendelési száma vagy az e-mail címe, amellyel a vásárlást lebonyolította. Időt takaríthat meg Önnek és nekünk is, ha előkészíti a reklamálni kívánt hibás termék fotóit. Esetleg készítsen képeket az eredeti csomagolásban visszaküldeni kívánt termékről, ha az nem felelt meg Önnek.

Általános esetben lehetősége van a terméket a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni. Nálunk meghosszabbított visszaküldési időt biztosítunk, akár 365 napig a kézhezvételtől számítva. A termékért ingyenesen elmegyünk, hogy Önnek minél kevesebb gondja legyen.

Tanácstalan? Ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot, végigvezetjük Önt a teljes folyamaton.